Still workin on searchin...



Hur svårt kan det egentligen vara?.. Tydligen skitsvårt.. Har nog sökt hur många olika jobb som helst, dom som passar o dom som inte passar. Men ändå inget svar.. bara att platsen blivit tillsatt.. =( Jag gör om mina personligabrev samt cv för olika jobb jag söker pga jag vet inte ens vad ja gör fel. Så jag ändrar och ändrar hela tiden.. SUCK!!
Anyway, plugget har jag lagt på hyllan. Måste ju plugga upp mig till vissa poäng för att få csn, har inte den direkta orken just nu. Vill ha jobb, när ja har en någolunda mer pengar så ska ja sätta igång med plugget igen. Jag frågar mig varje dag, "vad vill jag utbilda mig till osv"? Jag vet fortfarande inte, tänkt sen jag gick i lågstadiet..iofs e de ganska vanligt, att många inte ens vet.. men.. vem gör de da.. haha, hur länge ska man gå runt o tänka egentligen..  eller så fullföljer jag min dröm som ja hade när ja va liten, börja jobba i en godisfabrik.. de kanske skulle va nåt? :) *not* ..

Borde egentligen inte sitta här och blogga, borde va på jobbjakt..
well... gotto go..

Hörs senare.. Pejz


Kommentarer
Postat av: cat

Jag vet d finns inga .. Måste oxå ha nått jobb :(

2011-01-18 @ 14:19:36
URL: http://lifebyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0