V30 av graviditeten. Plus en massa BS...

J E R E M Y :)))

Nu har jag inte bloggat på.. aa sjukt länge. Kände att de va dags! Nu har jag kommit in i vecka 30, phuv! Drygt 9 veckor kvar tills jag får träffa min underbara prins! Nästa vecka ska jag in på mvc och diskutera smärtlindring osv, *hjäälp*.. snart is the big day here! Man blir ju lite nervös !
O hoppas verkligen att han inte håller samma rhytmen utanför magen, då går jag bananas.. får ju knappt sova. Ett ständigt sparkande mot kissblåsa samt revben. Han vet exakt när och var han ska sparka för att få mig i obalans! *s* Men älskar han oändligt ändå! :)) Plus att man fått ryggont också.. men de e ju en del av processen..
Snart är det dags att planera babyshower :)) ska bli så kul !
Sen i september bär de av på mammaledigheten!
Livet för mig just nu är underbart och bara längtar tills allt är över ! (graviditeten) givetvis :))


AND THEN....
Sen kommer vi till detta oändliga skitsnackandet.. usch! Jag förstår inte vissa människor... OM du inte gillar en person, vafan ska du ens snacka med personen då? Blir så äckligt trött på folk som snackar o snackar o ändå  är hur falska som helst.. OM jag inte gillar en person, inte fan kommer jag gå fram till personen o ba - heeeeeeeeeeeej gumman åh lalalalala..
FUCK THAT.. vem orkar ?? Sen får man höra en massa jävla bullshit. Går fetting bort hos mig.. jag vet vilka mina riktiga vänner är, o thats it.. jag lägger aldrig ner energi på en person jag ogillar.. Dessutom så är jag inte blind, real eyes realize real lies.. Plus, innan man pekar finger mot en person så ska man fanimig ha rena fingrar själv, vilket denna person verkligen inte har !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha word! Love you boo tootah

2011-08-15 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0